LVM nad SW RAIDem?

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Úterý Říjen 16 18:01:20 CEST 2007

	Zdravim,

potreboval bych rozdelit rozumne disky na nejakem velkem systemu,
ale bohuzel jsou tam dost ruzne naroky na propustnosti versus kapacity.
Mam jeden filesystem kde chci mit velky objem dat a moc nezalezi na
rychlosti, a pak nekolik filesystemu s ruzne velkymi naroky na rychlost.
Uvazoval jsem ze bych vsechny disky (8ks) rozdelil na dve oblasti
- malou a velkou. Ze vsech velkych bych udelal 7+1 RAID-5, pak bych
vzal dve male jako RAID-1 pro bootovaci a korenovy filesystem,
a ze zbylych 6 malych bych udelal po dvou RAID-1, nad kterym bych mel
LVM pro dalsi svazky.

	Ted je otazka, jak moc je kombinace SW RAID-1 a nad nim LVM
podporovana starovacimi skripty. Napriklad RAID10 ve Fedore podporovane
neni (musel jsem upravovat /etc/rc.d/rc.sysinit). Tusite nekdo jestli
LVM nad nekolika RAID-1 je podporovane?

	Nebo co byste pouzili?

	Diky,

-Y.