cpufreq vybira frekvenci "mimo interval"

Tomas Vondra tv na fuzzy.cz
Úterý Říjen 16 21:24:57 CEST 2007

> a jste si jist, ze v /sys je to nastaveno spravne, tedy ze tam cpufreqd hodnoty
> zapise? btw, mozna se mylim, ale neni lepsi tam natvrdo nastavit ondemand a
> cpufreqd nepouzivat vubec?

No ja si myslim ze ano, i kdyz je pravda ze s nimi trochu saskuje a cas
od casu se tam objevi nesmysl ktery v konfiguracnim souboru vubec neni.

Nicmene diky za upozorneni na "ondemand" governora - doted jsem zil v
domeni ze ho musi ridit uzivatel (tj. pletl jsem si to s "userspace"
governorem) ale asi ho pouziju.

T.V.