OT: Bezdratovy Internet v Suchdole

Jiri Kosina jikos na jikos.cz
Úterý Říjen 16 23:18:32 CEST 2007

On Mon, 15 Oct 2007, Martin Kraus wrote:

> karta je na sdilenem irq, tedy tak bych to z tohoto vycetl:

To by mohl byt problem. Pokud by se Vam povedlo mit yentu na jinem IRQ,
zajimalo by mne jak by se to chovalo.

> no ja bohuzel nejsem s gitem vubec kamarad, programovat jsem prestal
> pred lety. muzete mi pomoct, jak pomoci gitu dostanu ven jen ovladac?
> pripada mi, ze git-clone stahne cele jadro.

Ano. Pokud mate nejakou jinou gitovou vetev kernelu, do ktere chcete jen a
pouze ovladac, tak si ho do ni muzete stahnout pomoci git pull.

Pokud jiz mate naclonovane repository, tak si muzete nechat ukazat patch
mezi vetvemi master a ipw-devel, coz je prave onen driver

	git diff master..ipw-devel

--
Jiri Kosina