LVM nad SW RAIDem?

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Středa Říjen 17 09:32:31 CEST 2007

radek.kohout na op-profashion.cz wrote:
> Ahoj

> Jak se dělá RAID1 přes 6 disků? Omlouvám se, ale nějak si to nedokážu
> představit. Můžete prosím aspoň naznačit? ;)

napriklad takto, ne?

mdadm --create /dev/md0 --level=1  --raid-devices=6 /dev/sd[a-f]1

Nicmene ted jsem to delal taky (nezavisle na puvodnim tazateli) a po
zrale (ne ozrale! :-) uvaze jsem zkratil ten RAID1 jen na prvni tri
disky, aby zapisy na systemovem disku do /var/log/ (ktere by se pri
RAID1 zapisovaly na vsech 6 disku) nebrzdily RAID5 bezici pres ty disky
a mydlici hlavickami sem tam jedna radost..

Petr