ako reset USB ADSL SpeedTouch

iko iko na kamarad.cz
Středa Říjen 17 10:50:31 CEST 2007

to ma trosku aj napadlo, ale je to odo mna 700 kilometrov a ziadna
obsluha. jedina moznost je si vzdy dat do at reboot stroja ked nieco
nevyjde :) a ked dam unload modulu, tak uz nevidim co sa tam deje :(

--
Odchadzajuca sprava obsahuje 163 virusov.
The outgoing message contain 163 unwanted surprises