podmíněné iptables

Zdenek Kaminski sutr na valasske-laboratore.cz
Úterý Říjen 23 12:28:48 CEST 2007

On Sat, 20 Oct 2007, "Ing. Jiří Nováček" wrote:

> Dobrý den.
> Mám udělaný router, na kterém pomocí webminu zapínám a vypínám internet.
> Používám skripty a iptables. Funguje to tak jak má. Chci přidat
> automatické vypínání v určitou dobu (cron). Nevím jak ve skriptu zjistit
> zda již pravidlo není v tabulce použito. Chci do skriptu přidat
> kontrolu, ale vůbec nevím jak se to pod Linuxem dělá. Moje představa je
> takováto:
>
> definice pravidla XX (iptables -A ...)
> If  "pravidlo XX není v tabulce" then "pridej pravidlo do tabulky"

Trochu z jine strany:

Pokud chcete pravidla jen v urcitou dobu a dny (po,ut,st,...) a nebudete s
tim delat slozitejsi veci, tak iptables nejaky modul pro cas mely/maji. V
RHEL to na prvni pohled nevidim, mozna to bylo v patch-o-maticku, bylo to
davno. Ale umi to jen jednoduche veci.

Z.K.
--
Wallachian Laboratories? Freeride in UN*X systems...