DNS název serveru

Jezek Michal kiwi.fon.tis na atlas.cz
Úterý Říjen 23 15:44:31 CEST 2007

Zdravím všechny
    Mám dva servery u nichž nemůžu najít žádný rozdíl ohledně sítě. Jeden (ten je správně) se mi po přihlášení příkazem "telnet server.domena.cz 25" přihlásí na poštovní server a tváří se jako server s doménovým názvem, který je uložen v /etc/HOSTNAME. Ten druhý při stejném příkazu se hlásí jako server [0C88:0017-7A24], což se nelíbí nejenom mě, ale i zmíněnému poštovnímu serveru, protože nenajde reverzní záznam.
Kde je nastaveno jakým způsobem se linuxový stroj (SLackware) hlásí navenek?

           Díky, Michal Ježek

P.S. Omlouvám se, že posílám dotaz vždycky dvakrát, ale jinak bych to neprotlačil na náš poštovní server. Díky za pochopení.

http://mail.atlas.cz/vodafone/