DNS server s moznosti rozhodovani

Václav Bílek kolo na albatani.cz
Úterý Říjen 23 17:43:42 CEST 2007

Václav Bílek napsal(a):
> Dobry den
>
> Nevim zda jen spatne hledam ale nemohu najit zadny open source DNS
> server ktery by umoznoval odpovidat na dotazy rozdilne dle nejakeho
> kriteria ...(IP klienta, jeho geograficka lokace, nebo treba nejaky
> round robin...)
> Nemel by tu nekdo nejaky tip?
>
> Bilek
Dekuji Vsem za odpoved...
o acl v bindu jsem vedel, pouze jsem se asi spatne z formuloval otazku...
Pokud tomu dobre rozumim tak acl (bind) je schopny rozhodovat prave a
pouze na na zaklade IP.
Zajimalo by me zda jsou v nekterem z open source dns serveru
implementovane i jine metody ... napada me treba GeoIP, random, round
robin ...
Ceho se chci dobrat je rozkladani/optimalizace  zateze pomoci dns.
VB.