Re: DNS název serveru

Jezek Michal kiwi.fon.tis na atlas.cz
Středa Říjen 24 11:44:19 CEST 2007

linux-bounces na linux.cz wrote on 24.10.2007 10:58:43:

> stroje (těm

VYŘEŠENO!!!

Díky vám všem za pomoc. Opravdu to bylo tím reverzním záznamem. Byl jsem si totiž před tím, než jsem napsal tento dotaz, jistý, že ho mám vytvořený. Kontroloval jsem to v DNS serveru. Bohužel, ale neprosáklo se to jiného na který je nasměřován "serverposta" a to byla ta chyba. Opravil jsem to a už to frčí :-)

Ještě jednou díky.

             Michal Ježek

http://mail.atlas.cz/vodafone/