phpmyadmin a cestina utf-8

Katerina Bubenickova katerina.bubenickova na plbohnice.cz
Středa Říjen 24 16:05:55 CEST 2007

Se serverem si zatim muzu delat, co chci, jeste nastesti neni v akci,
ale uz je v nem nasypano
docela dost dat nato, aby se vsechno predelavalo.
Mam pocit, ze zdrojem problemu je skutecne phpmyadmin.
chyby v razeni jsem zatim neresila,
ale v databazi to mam urcite v utf8, protoze jsem si to sama prevedla z
iso-latin2 na utf8 a
pak nasypala do databaze prikazovym radkem.

Katerina