phpmyadmin a cestina utf-8 [VYRESENO]

Katerina Bubenickova katerina.bubenickova na plbohnice.cz
Pátek Říjen 26 09:25:40 CEST 2007

Ano, moje databaze je nejak spatne nastavena, ale vzhledem k tomu, ze se mi
nechce cely jeji obsah prekodovavat a ostatni aplikace chodi dobre,
vyresila jsem to tak,
ze jsem prohledala vsechny soubory phpmyadmina, a kde jsem nasla set
names, doplnila jsem
natvrdo latin1.
A hle - cestina je vporadku

Mnohokrat dekuji vsem za rady