distro a soft pre kamerovy system

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Pondělí Říjen 29 17:16:03 CET 2007

Jaroslav Lukesh wrote:
> Když odbočím a vezmu to z praktické stránky - už jste někdy viděli
> záznam z bezpečnostní kamery? Pokud ne, tak než budete investovat, se
> raději podívejte. Kamera pod 20kKč bez vysokého rozlišení (+ kvalitní
> objektiv) nemá praktický smysl, neboť její zorné pole aby na ní bylo
> prokazatelně něco poznat, je velmi malé a hodí se tak akorát ke
> zvonku.
Dovolim si mirne nesouhlasit. Asi pred pul rokem jsem dodaval IP kameru,
tusim ze to byl Logitech za 13000Kc bez DPH. Melo to 2 motory na otaceni a
naklapeni a treti na ostreni. Fungovala od 0.5 Luxu. A ackoliv mela
rozliseni jen klasickych 640x480 pixelu obraz byl i v noci bez IR prisviceni
velmi dobry. Nastavovani samotne kamery bylo mozne pres web interface uvnitr
nebo telnetem. Take bylo mozne nastavit napriklad zasilani statickych
snimku, napr. 1x za 10 sekund na nejaky https server.
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz