distro a soft pre kamerovy system

Miroslav Vašek miroslav.vasek na gmail.com
Pondělí Říjen 29 18:47:57 CET 2007

On 10/29/07, Dalibor Straka <dast na panelnet.cz> wrote:

> záznam z
> něco

> skutečné
> >

> Zalezi k cemu ty kamery maji slouzit. Existuji vyborne kamery pod 20kKc,
> jasne rozeznate oblicej (s objektivem i na dalku). Nekolik takovych maji
> prave v koukaam.se. Jine kamery vsak nemusi slouzit k identifikaci,
> staci k monitoringu pohybu a ty mohou byt jeste levnejsi.
>
> -- Dalibor Straka

Taky jeste  trochu pridam i kdyz je to uz  offtopic..

Vetsina CCTV systemu ktere jsem videl (hotely, sklady, vyrobni provozy,
benzinky) jela budto na analogovych kamerach se 720 radky prokladane, nebo
na IP v 640x480 na 10-30fps. Zcela prekvapive se z toho da dostat SPZka auta,
obleceni, styl chuze coz velmi casto staci i policii, a temer vzdy
zamestnavateli na zaznam o dodrzovani bezp. predpisu kdyz se neco stane,
nebo aby vas vyhodil za kradez ve skladu.

Aby to nebylo tolik OT, tak Sony dodává kamerový systém (blackbox za
nekřesťanské peníze) ve kterem bezi myslim nejaka Fedora ci co, pozoroval
jsem to kdyz se to (marne) pokouselo nabootovat z poskozeneho ext3 :-))

Obraz z Axisu v 640x480 muzete videt zde: http://195.113.207.238/ (nemam s
tim nic spolecneho, krom toho, ze vim co a kde to je)

Jinak blackboxu je dost, vetsina z nich beha na nejake verzi embedded
windows. Pro tech 10 kamer vam doda sw i Axis nebo Vivotek, ovsem pouze pro
win.

--
Miroslav Vasek
miroslav.vasek na gmail.com