distro a soft pre kamerovy system

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Úterý Říjen 30 03:47:41 CET 2007

Jaroslav Lukesh wrote:
> 640x480..... Pokud ma vodorovny uhel zaberu nejakych 90 stupnu, ve
> vzdalenosti 4m uz 1 pixel meri cca 1cm (beru v potaz pouze idealni
> obraz CB slozky, RGB by na tom bylo hure). Chcete toto povazovat za
> prokazatelny dukaz identifikace jedince kdyz jen oko tu ma tak 2
> pixely? Uz vidim policajty nad takovym obrazkem...

Tak se nekdy podivejte v TV na zabery z bezpecnostnich kamer, kdyz nekdo
vykrade banku. Take je to velmi mizerny obraz a to banky na tech kamerach
rozhodne nesetri. Ostatne bezna "domaci" videokamera ma 720 pixelu krat
janevimkolik. Dobra, 720 je vic nez 640, ale ne o moc ;-) Tedy pokud budete
opravdu chtit zachytit oblicej v dobre kvalite, musite mit kameru s optickym
zoomem alespon 10x a samozrejme neustaly dohled (cloveka) nebo velmi chytry
SW, ktery ten zoom provede, kdyz bude treba.
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz