qt theme selector

Ondřej Tůma konference na webjet.cz
Pondělí Září 3 15:29:50 CEST 2007

Zdravím konferenci,

mám dotaz na %subj%. Hledám nějaký pokročilejší nástroj + témata pro
qt3 a google né a né něco vyhodit :(

Jde mě o to, že primárně používám gnome nebo xfce, případně cokoli
malého + rox. Tedy aplikace založené na Gtk+, resp. Gtk2+. S tím, že
asi neexistuje způsob jak dosáhnout toho aby si aplikace v QT brali
vzhled z GTK, tak se pokouším najít něco jako:

a) qt témata + nějaký selector, swither, manager nebo jak tomu říkat.
nebo
b) kovertor z gtk témat do qt

Přeci jen ručně nastavovat barvy v qtconfigu... nooo né že by to nešlo
ale není to to pravé ořechové :( A vzhledem k tomu, že qt má několik
základních témat, mezi kterými může přepínat, tak bych čekal, že něco
takového někde nějak bude schované (alespoň třeba témata jen pro QT)

kdyby šlo o nějaký konvertor do $HOME/.qt/qtrc bylo by to super, to by
se dalo fláknout i do nějakého scriptu ;)

Mohl by mě nějaký KDEčkař, resp. QTista poradit prosím, kudy se mám
vydat. O instalaci KDE vůbec není řeč, neb leckdy jde o stroje, kde
prostě KDE nemá své místo (třeba stáří HW, nebo osobní averze :D)

Děkuji moc

PS: no flame GTK vs QT || GNOME vs KDE pls.

--
Ondřej Tůma

Unix-like system is the best operation system from the top of the world.
I'm lucky BSD and linux user. :) Use unix-like, be free. :)

hash.webjet.cz          mcbig.webjet.cz          Jabber: mcbig na jabber.cz