o2 se chlubi datovymi sluzbami, fuguji i v Linuxu?

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Úterý Září 4 15:32:02 CEST 2007

Martin Kamín wrote:

> Děkuji za poznámku, ale to je asi každému jasné, jak takový 1 Mb/s
> může v reále vypadat. Pravda ale je, že těch 300 kb/s v Praze na UMTS
> udělám, to není k zahození to mít pokryto všechno jednou kartou ne?

A zkousel jste internetove bankovnictvi? Tady v Plzni s tim byly velke
problemy. Bud jste se vubec nemohl prihlasit, nebo vast to kazdou chvili
odlogovalo. Vetsina bank tam ma nejaky java applet ktery hlida, aby se do
spojeni nevetrel "man in the middle" a prave ztracene pakety nebo velmi
kolisava rychlost se jevila jako man-in-the-middle a odlogovalo vas to. Ze
stejneho duvodu se do banky nedostanete satelitnim pripojenim, ma moc dlouhy
response time.
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz