o2 se chlubi datovymi sluzbami, fuguji i v Linuxu?

Úterý Září 4 17:20:45 CEST 2007

On Tue, 4 Sep 2007, Petr Vileta wrote:

> A zkousel jste internetove bankovnictvi? [...] Vetsina bank tam ma
> nejaky java applet ktery hlida, aby se do spojeni nevetrel "man in the
> middle" a prave ztracene pakety nebo velmi kolisava rychlost se jevila
> jako man-in-the-middle a odlogovalo vas to. Ze stejneho duvodu se do
> banky nedostanete satelitnim pripojenim, ma moc dlouhy response time.

Myslím, že jsem z českých internetových bankovnictví už viděl dost
reprezentativní vzorek, abych mohl tvrdit, že applety, co tam jsou, sice
často skrývají dost zajímavou funkčnost, ale rozhodně tam není nic, co by
sledovalo rychlost komunikace.

Hypoteticky by mohli mít něco na serveru (což už by nebyl applet,
maximálně tak servlet), ale zdá se mi to velmi nepravděpodobné.
A i kdyby to tam bylo, tak by to bylo velmi málo účinné a spíš by to
prudilo nešťastníky připojené přes mobil než že by to chytilo nějaký
skutečný útok.

Ale to už jsme poněkud daleko od tématu konference.