Software na zalohovani

Dal Horinek dallinux na centrum.cz
Úterý Září 4 20:06:18 CEST 2007

Dalibor Straka wrote:
> Ahoj,

Ahoj
> po roce koncim projekt a hodlam se vrhnout na programovani dalsi
> vecicky. Nedari se mi najit vhodny zalohovaci software a na vsech
> serverech resim zalohu ruznymi skripty a ruznym hardwarem. Sam jsem
> nenasel idealni zalohovaci software. Jeste nezli zacnu programovat
> stoprvni implementaci piskvorek, chci se dotazat chytrych hlav zde
> v konferenci, jestli neznaji opravdu dobry open-source backup sw?

http://www.educ.umu.se/~cobian/cobianbackup.htm

Je to sice jen windowsoidni zalezitost, ale je to open source, nebude to
sice
pouzitelne, ale ma to otevreny kod pod licenci Mozilla Public Licence 1.1

Spise to sem posilam, ze treba by se tam dalo v necem inspirovat a nebo
pouzit.

Pouzivam to v jedne firme na zalohovani windowsoidnich stanic a funguje
to docela dobre.
Ovsem nezkoumal jsem uplne vsechny featury, jestli to zvlada siforvany
prenos nebo tak, proste jsem to
jen rychle prolitl a nastavil zakladni veci, jelikoz backup probiha po
lokalni siti, ktera neni z venku pristupna,
takze se neni bat nejakeho utoku ...

Treba to k necemu bude. :)

--

== www.horinek.net ==