Pristup na ssh klicema + nejaky "emergency access"

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Středa Září 5 14:51:54 CEST 2007

On Wed, Sep 05, 2007 at 08:59:04AM +0200, Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek wrote:
> 	Každý kdo se měl aspoň trošku rád a občas využíval pohostinosti
> počítačových laboratoří vysokých škol snad zahajoval svou práci HW resetem
> (když už ne vypnutím a zapnutím počítače) a kontrolou kabeláže a volně
> přístupných mechanik (USB ještě nebylo na světě<g>) a rovněž práci ukončoval
> HW resetem... Samozřejmě nedalo se zabránit nenápadným HW udělátkům, ale
> pokud nebyl cinknutý OS (věc správců sítí, v tamních podmínkách vesměs
> hodných toho jména) a HW byl odpovídající, pak útočník ostrouhal. Z
> vlastních zkušeností vím, jak se i mezi informatiky vyskytovali osoby
> [...]

Jojo dobre znamy "phishing" jsem vymyslel uz v patnacti letech, kdyz
jsem profesorum "simuloval" prihlasovaci obrazovku do Novellu. Tehdy
jeste v textovem rezimu. Samozrejme jsem spoluzakum tvrdil, jak jsem
naboural novell ;-)

-- Dalibor Straka