CentOS a PostgreSQL

Petr Vyhnal konfera na simerion.net
Středa Září 5 16:51:10 CEST 2007

Zdravim,

dnes jsem v jakemsi rannim pohnuti mysli nainstaloval na jeden docasny
server misto meho oblibeneho Debianu CentOS 5. Ne ze by se mi Debian
prestal libit, ale protoze cas od casu clovek dostane do ruky znackove
zelezo, rad by vyuzil vsechny featury, ktere to s sebou prinasi, ale ty
jsou vetsinou pouze pro RedHat a nebo SuSE. Takze jsem si rekl, ze to
zkusim. Vsechno se vice ci mene povedlo rozjet, jen s PostgreSQL si
nejak nerozumim. Pominu-li fakt, ze z nejakeho prapodivneho duvodu jsou
konfiguraky misto v /etc/postgresql ve /var/lib/pgsql/data, zarazi me,
ze at nastavim v postgresql.conf cokoli, je to vesele ignorovano a
server najede v jakemsi defaultu. Muze mi nekdo z RedHataku / CentOSaku
tohle osvetlit?

rudiik