prevedeni vmware image do iso

Michal Dobes dobes na tes.eu
Neděle Září 9 19:36:32 CEST 2007

Michal Krajcirovic napsal(a):
> ma nekdo zkusenost s prevodem vmware image do iso obrazku?
> abych upresnil co chci - mam nejakou vec rozchozenou ve vmware image a
> chci to rovnou prehodit na produkcni stroj, cele.
> nejaky tip jak na to?

ISO image vytvaret netreba.
V podstate mate dve moznosti (predpokladam, ze virtualni disk
je ulozen v souboru a neni rozsekan na 2 GB casti):
a) do stroje s VMware muzete prihodit na chvili disk z toho
ciloveho produkcniho stroje. Pak staci neco jako:
dd if=vmwareimage.vmdk of=/dev/sdx bs=128M

b) disk prenest nemuzete.
Tak na cilovem stroji bootnu nejaky live/rescue linux
a v nem pustim neco jako:
nc -l 6666|dd of=/dev/sda
a na VMware stroji pustim:
dd if=vmwareimage.vmdk bs=128M|nc cilovestrojip 6666

Samozrejme asi budete muset pak jeste poladit ovladace na radic,
sitovky, grafiku, pokud cilovy hardware obsahuje neco jineho, nez
simuluje VMware.

M.