vmware, Thinkpad, OEM Windows

Ludek Bartek bar na fi.muni.cz
Pondělí Září 10 15:34:52 CEST 2007

Dobry den,
moje zkusenost pravi, ze pri pouziti modreho tlacitka IBM se pocitac
snazi o uvedeni notebooku do originalniho stavu ze skryte partition.
Udajne, aspon podle manualu, by se mela dat vytvorit sada cd, pomoci ni
by mela Windows jit nainstalovat i do mensi partition. Me se to ale
nepovedlo (resp. vytvoril jsem si spatnou sadu CD). Doporucuji si
pripadne dukladne prostudovat manual od notebooku, je to tam popsano
(uznavam, tenhle krok je to posledni co clovek udela).

Ludek Bartek