Script pusteny z console probehne OK, pri volani z Nagiosu mu chybi permissions.

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pondělí Září 10 21:32:22 CEST 2007

On Mon, 10 Sep 2007, David Michal wrote:

> Jo jasne tam jsem ho pridal. On by ten script bez toho neprobehl pri
> spusteni z console po prikazu su nagios.
> Co je mi prave divne, ze pokud si dam na su na usera nagios a pustim si
> script rucne tak je vse ok. Jakmile necham spustit script pomoci nagios
> processu tak dostanu chybovou hlasku, ze gnokii nema pristup na seriak.
> Ale v obou pripadech spoustim script pomoci usera se stejnym ID.
> Vubec mne nenapada kde by mohl byt problem, SELinux je disablovany.

Dejte si na zacatek toho skriptu prikaz

set >> /tmp/logfile

pak to spuste z nagiosu a pak rucne pod nagios uctem. Treba tam budou
rozdily - nejaka chybejici cesta ci co..