Knihovna pro stromy v C

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Středa Září 12 00:33:35 CEST 2007

Martin `MJ' Mares wrote:
: Ahoj!
:
: > 	Nikoliv, to by se ukazalo v profileru (pri linkovani s profilovaci
: > libc). Navic printf() tam bude tak jako tak. Pomale je skutecne sekvencni
: > prochazeni 1<<24 radku.
:
: Pozor, na takhle kratkych casech je klidne mozne, ze je gprof duveryhodny
: asi tak stejne jako baron Prasil :-)

	No, zas tak uplne kratke casy to nebyly (a HZ=1000).

: > 	Jeste k jinym ideam z tohoto vlakna:
: > zkusil jsem to prepsat na jednosmerne linkovany seznam
: > a je to cca 5x pomalejsi. Problem je nejspis v tom, ze velikost usporadanych
: > podposloupnosti na vstupu je porad radove stejna, zatimco velikost dosud
: > objevenych ruznych klicu na vstupu roste, takze prochazeni seznamu je cim dal
: > mene uspesne.
:
: Posles, prosim, typickou ukazku vstupu? Take bych s par vecmi
: zaexperimentoval.

	Kdo si chcete hrat, stahnete si

http://www.fi.muni.cz/~kas/tmp/sample.txt.bz2

- asi tak tyden to tam necham (cca 5.1 MB). Je to nejakych 118 ruznych vstupu
(co radek to vstup, radky je treba zpracovavat samostatne a spocitat
ke kazdemu cislu na radku pocet jeho vyskytu v tom radku).

	Ale neztracejte zbytecne cas - ja ted nemam cas se timto vic zabyvat
- objevil jsem potencialni vylepseni jine casti tohoto systemu, ktere by melo
byt o dost vyraznejsi nez usetreni prochazeni pole o velikosti
(1<<24)*sizeof(int) pro kazdy radek.

-Y.

| http://www.fi.muni.cz/~kas/    Journal: http://www.fi.muni.cz/~kas/blog/ |
**         Those who fail to understand communication protocols,          **
**         are doomed to repeat them over port 80.    -- from /.          **