Program na zjištění rychlosti přístupových linek

"Petr \"Qaxi\" Klíma" qaxi na seznam.cz
Středa Září 12 09:41:08 CEST 2007

Pěkný den přeji

Hledám (pro mě ztracený) program.

Nejdřív ... nehledám něco jako "iptraf" nebo www.rychlost.cz

měl jsem prográmek který dokázal (nevím jak) vyprodukovat takový výstup:

1. HOP1 - HOP2   -   98   Mbps    (skutečnost 100 Mbps ethernet
2. HOP2 - HOP3   -  129   kbps    (skutečnost 128 kbps LL)
3. HOP3 - HOP4   - 1020   kbps    (skutečnost 1M LL)
4. HOP4 - HOP5   - 4060   kbps    (skutečnost 4M LL)

Zkrátka byl schopen zjistit rychlost všech linek mezi vašim strojem a
zadaným strojem
( i když s určitou nepřesností) . A to přes to, že mezi stroji bylo
nějaké úzké místo (128k linka) nebo byly linky zatížené (měřilo to za
plného provozu ...)

Bohužel jsem o binárku i o odkaz přišel.

Nevíte o něčem podobným ?

--

Petr Klíma

e-mail: qaxi na seznam.cz