Ako pouzit notebook ako monitor - konzolu?

Václav Štěpán stepan na kmlinux.fjfi.cvut.cz
Neděle Září 16 14:43:33 CEST 2007

Dobré odpoledne,

ano, můžete si rozběhnout console on serial port.
Ale co se týče kernel panic, nejsem si moc jist, jestli stroj ještě
nějak donutíte, aby znovu vypsal obrazovku.
Dá se to řešit null-modem kabely mezi stroji, taková levná varianta
síťového KVM :-) (Třeba - máte stroje nad sebou v racku, každý má dva
sériové porty - com1 je vždy propojen na com2 toho nad ním. Pokud
"ten nad ním" běží, dostanete se na konzoli.)
Remote management modul je komfortnější (přesměrování grafiky,
připojování .iso obrazu pro boot, etc.), leč dražší.

Václav Štěpán