regexp egrep grep sed "xc" na prvom mieste "t alebo T alebo Z" na druhom mieste a potom jedno az trojciferne cislo

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Neděle Září 16 20:44:02 CEST 2007

On Sun, Sep 16, 2007 at 06:42:50PM +0200, Pavel Kankovsky wrote:

> Všem vážným zájemcům o problematiku regulárních výrazů bych samozřejmě
> doporučil se seznámit s jejich teoretickým pozadím, např. prostřednictvím
> přednášky Automaty a gramatiky na naší škole.
> Viz <http://kti.mff.cuni.cz/~bartak/automaty/index.html>.
> Jsou tam i materiály pro samostudium. :)

Prednasky pana Bartaka jsou super a slajdy je doplnuji. Jako samostatna
literatura je vyrazne lepsi tento text (doporucili mi jej spoluzaci):
http://www.cs.vsb.cz/kot/download/uti2007/UTI-text-20070410.pdf

-- Dalibor Straka