Mutt a prepinani folderu

Martin Kraus lists_mk na wujiman.net
Pondělí Září 17 15:05:41 CEST 2007

On Mon, Sep 17, 2007 at 01:40:18PM +0200, Jan Kasprzak wrote:
> 	Pouzivate nekdo mutt? Potreboval bych takovou vec, kterou nevim
> jestli mutt umi:
>
> 	Prepinam se mezi foldery (klavesa [c]): nez napisu
> (nebo interaktivne vyberu) cilovy folder, prijde do puvodniho folderu
> nova zprava. Mutt me neprepne a jen ohlasi ze je nova zprava nebo co.
> A i kdyz me _fakt_ nova zprava nezajima, musim slozite vypisovat jmeno
> folderu znovu (i vickrat, kdyz nove zpravy chodi fakt rychle).
>
> 	Jde tohle nejak vypnout? Aby mutt urcitou vec (prepnuti folderu
> nebo treba synchronziaci pomoci [$]) udelal bez ohledu na to, co se
> [...]

mutt pouzivam uz nekolik let, ale nikdy jsem nepozoroval podobne chovani a ani
se mi to, podle popisu, nedari nasimulovat. pokud menim [c] folder nebo
vybiram interaktivne(filesystem browser nebo mailboxy definovane pomoci
"mailboxes" ) tak se dana akce provede i kdyz si mezitim poslu maily do
vybraneho mailboxu.

kdyz date zmenu mailboxu [c] a mate vypsany mailbox, tak kdyz do prave vybraneho
mailboxu prijde mail, tak se ta zmena neprovede? i kdyby tam bylo nejake
makro, tak nevidim duvod, proc by mutt ignoroval prikaz. u me mutt provede co
po nem chci. pouzivam debian testing a mutt 1.5.16.

mk