digitalizace MC do mp3

Ing. Karel Babka dekls na dekls.cz
Úterý Září 18 16:15:09 CEST 2007

Ludek Bartek napsal(a):
> Jak mate nastaveny mixer? Mate spravne vybran vstup? Myslim si, ze Vam
> tam chybi parametr -D nazev PCM zarizeni (vice viz man arecord).

mixer jsem nenastavoval, ani nevybíral vstup, v threadu, který jsem našel v archivu, o tom nebyla řeč. Jen jsem zkusil
'alsaunmute', a výsledek je, že v odposlechu není vůbec nic - před tím jsem zdroj zvuku slyšel v reproduktorech.

--
Ing. Karel Babka                +420 373 73 03 40
fa Dekl&syn                     +420 606 26 87 46

!DSPAM:46efdd5f27946204914866!