Mutt a prepinani folderu

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Úterý Září 18 17:15:29 CEST 2007

Marian Cavojsky wrote:
: On Mon, Sep 17, 2007 at 01:40:18PM +0200, Jan Kasprzak wrote:
: > 	Pouzivate nekdo mutt? Potreboval bych takovou vec, kterou nevim
: > jestli mutt umi:
: >
: > 	Prepinam se mezi foldery (klavesa [c]): nez napisu
: > (nebo interaktivne vyberu) cilovy folder, prijde do puvodniho folderu
: > nova zprava. Mutt me neprepne a jen ohlasi ze je nova zprava nebo co.
: > A i kdyz me _fakt_ nova zprava nezajima, musim slozite vypisovat jmeno
: > folderu znovu (i vickrat, kdyz nove zpravy chodi fakt rychle).
:
: <TAB> doplna meno, takze sa prepnutie da stihnut naozaj rychlo. ;-)

	Ne kdyz Vam chodi vic nez jeden mail za sekundu :-)

: Neskusal som, ale v nastaveni .muttrc je tento prepinac:
:
:        check_new
:               Type: boolean
:               Default: yes
:
:               Note: this option only affects maildir and MH style
: mailboxes.
:
: 	      When set, Mutt will check for new mail delivered while the
: mailbox is open.  Especially with MH mailboxes, this operation can take
: quite some time since it involves scanning the  directory and checking
: each file to see if it has already been looked at.  If check_new is
: unset, no check for new mail is performed while the mailbox is open.

	Ale predpokladam ze tohle mi nezobrazi nove maily ani kdyz
se nechci prepinat jinam. Coz nepotrebuju. Ja jen chci aby kdyz se
chci prepnout do jineho folderu, tak abych se skutecne prepnul.

	Navic, nepouzivam maildir ani MH - mam klasicky unixovy mailbox.

-Y.

| http://www.fi.muni.cz/~kas/    Journal: http://www.fi.muni.cz/~kas/blog/ |