freshclam-sleep chybuje?

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Úterý Září 18 18:42:02 CEST 2007

	Zdravim,

mam cluster nekolika stroju, kde bezi ClamAV. Vsechny stroje stahuji
databazi pomoci freshclam-sleep. Stava se mi, ze obvykle od 1-2 stroju
denne prijde takovato chyba:

ERROR: getfile: Error while reading database from db.cz.clamav.net (IP: <ip adresa me HTTP proxy>)
ERROR: getpatch: Can't download daily-4321.cdiff from db.cz.clamav.net

	Pritom kdyz se na ten stroj v klastru temer ihned (do 5 minut)
prihlasim a rucne spustim freshclam, tak to projde bez problemu.

	Stava se vam to taky?

-Y.

| http://www.fi.muni.cz/~kas/    Journal: http://www.fi.muni.cz/~kas/blog/ |