Mutt a prepinani folderu

Martin Kraus lists_mk na wujiman.net
Úterý Září 18 19:32:33 CEST 2007

On Tue, Sep 18, 2007 at 05:17:49PM +0200, Jan Kasprzak wrote:
> Martin Kraus wrote:
> : mutt pouzivam uz nekolik let, ale nikdy jsem nepozoroval podobne chovani a ani
> : se mi to, podle popisu, nedari nasimulovat. pokud menim [c] folder nebo
> : vybiram interaktivne(filesystem browser nebo mailboxy definovane pomoci
> : "mailboxes" ) tak se dana akce provede i kdyz si mezitim poslu maily do
> : vybraneho mailboxu.
>
> 	Hmm, u me ne. Muzu videt (mimo list, at setrime bandwidth :-)
> Vas .muttrc (a systemovy Muttrc)?
>
> : kdyz date zmenu mailboxu [c] a mate vypsany mailbox, tak kdyz do prave vybraneho
> [...]

jako mozna me to dela, jen se mi to nepodarilo nasimulovat. pouzivam na
lokalni mailboxy Maildir a synchronizuju to s imap serverem pomoci
offlineimap, takze me vzdycky novy mail prijde jako batch spousty mailu.
na zmenu mailboxu nepouzivam zadne makro, takze mozna je to tim.
muzu ten muttrc poslat jako attachement? nevim, jestli neni posilani
attachementu do listu problem.

mk