Mutt a prepinani folderu

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Středa Září 19 20:34:58 CEST 2007

Ahoj,

On Wed, Sep 19, 2007 at 11:50:59AM +0200, Michael Mraka wrote:
> Jan Kasprzak wrote:
> % : > A i kdyz me _fakt_ nova zprava nezajima, musim slozite vypisovat jmeno
> % : > folderu znovu (i vickrat, kdyz nove zpravy chodi fakt rychle).
>
> Mam stejny problem :-/.

Idealni je, kdyz mutt nejde kvuli chybe v nagiosu (chrliciho maily) ani
vypnout ;-(

> % : <TAB> doplna meno, takze sa prepnutie da stihnut naozaj rychlo. ;-)
> %
> % 	Ne kdyz Vam chodi vic nez jeden mail za sekundu :-)
>
> Nebo kdyz zrovna tam zrovna fetchmail hrne davku 700 mailu :)...
>
> Jinak lepsi a rychlejsi nez 'neco<TAB>' je '<UP>' (klasicke ovladani readline
> historie).

Tak ja si take prisadim jednou zkratkou, do inboxu je nejrychlejsi
cesta 'c!<enter>" ;-). Jinak pro rychly pohyb treba do konference
o linuxu pouzivam namapovanou <F3> v .muttrc
	macro index <F3> "c=linux\n"
	macro index <F4> "c=postfix-users\n"

-- Dalibor Straka