Mutt a prepinani folderu

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Středa Září 19 21:08:25 CEST 2007

On Wed, Sep 19, 2007 at 08:57:10PM +0200, Martin `MJ' Mares wrote:
> Ahoj,

> okamzite to neni, ale jeste stale radove rychlejsi nez mutt
> a po prvnim scanu uz jsou ty dalsi inkrementalni, takze bleskove.

Oboji mi nacita slozku lkml 10 vterin. Navic po spusteni checkmailu
nasleduje spusteni muttu ;). Neslo by pocatecni nacitani vypnout?
Aby se objevovaly jen casy a barvicky ;)

Dlouhe nacitani mi nevadi (i tak musim uklidit), stejne se program
bude spoustet jednou za tyden a jinak bude hezky aktivni v terminalu.

Hezky vecer,
-- Dalibor