Vhodny filesystem pro Maildir 1,971,478 maily

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Sobota Září 22 22:00:18 CEST 2007

Ahoj,

migroval jsem mailove schranky a vsechny operace se temer zasekly na
jednom blbym adresari, ktery slouzi jako domenovy kos napr. pro
example.com. Napriklad ted mi jiz dve hodiny bezi prikaz "chown"
na tomto jedinem adresari. Server je novy a rychly od FujitsuSiemens
s dualcore amd a ma swraid mirror sata2 seagate baracuda (dodal FS).

Dalsi vec, ktera me zlobi never-ending "chown" zpomaluje cely system.
Asi je to kvuli diskum, potvrdi nekdo?

Nevite jaky filesystem je nejvhodnejsi na maildiry? Aktualne pouzivam
ext3: tune2fs -l /dev/md5 | grep features
Filesystem features:      has_journal resize_inode dir_index filetype
                          needs_recovery sparse_super large_file
(za large_file se stydim, ale dir_index tam je ;-).

Diky za rady, beru i jakekoliv jine napady a zkusenosti s maildiry,
-- Dalibor Straka