2 procesorový PC

honzarezna honzarezna na seznam.cz
Pondělí Září 24 00:04:25 CEST 2007

Zdravím, sestrojil jsem "stanici": deska VIA čipset + 2x PentiumIII
Coppermine. Chladím to dvěma měděnými kostkami, ještě jeden menší
chladič na čipsetu a jediný ventilátor je ten ve zdroji, který zároveň
vyfukuje vzduch z celého desktopu... (Tak jsem se pochlubil)
A proč to píšu: Mám tam jádro 2.6.17.SMP (Mandriva 2007.1) a měřím
teplotu procesorů, která obvykle nepřesáhne 33stupňů v klidu. A všiml
jsem si, že při obvyklé zátěži stupá teplota pouze u prvního, druhý se
spíš flákal. Ovšem jenom do té doby, než jsem pomocí Wine nainstaloval
zkušebně StrongDC. Teplota začala stoupat u druhého procesoru... Zatímco
na prvním jsem mohl v klidu hrát Nexuiz...
Tolik asi k dvouprocesorovým dělům.
Dobrou noc.
Honza