Dotaz konfigurace LIRC a Mplayer

BruXy bruxy_at_ na regnet_dot_-_remove_this_.cz
Pátek Září 21 17:45:17 CEST 2007

Dobry den,

poridil jsem si k notebooku externi DVB-T tuner, a to
AVerTV DVB-T USB 2.0, rozchozeni v Linuxu naprosto
bez problemove. Problem nastal az pri konfiguraci LIRC,
misto lirc balicky z FC7 bylo nutne zkompilovat vlastni
a s tim uz se ovladac rozjel:

http://bruxy.regnet.cz/lirc/

Ale mam par veci na ktere nemuzu prijit, ani pri vydatnem
cteni dokumentace.

1. Nadefinoval jsem si tlacitka 1,2,3 pro spusteni
   aplikaci (mplayer, audacions, kaffeine), ale kdyz
   mi bezi kaffeine, kde je mozne prepinat cislicemi
   kanaly, tak pri stistku 2, mi to prepne kanal a
   spusti audacios. Zkousel jsem ruzne flagy a mode,
   ale jak zaridit to, ze kdyz bezi kaffeine a mackam
   2 tak to ovladalo jenom kaffeine a nic jineho
   na to jsem neprisel.

2. Je mozne v Mplayeru nadefinovat prikaz pro prepnuti
   na konkretni kanal? Zkousel jsem:

	begin
		button = N1
		prog = mplayer
		config = tv_set_channel "CT 1"\nosd_show_text "Ceska Televize 1"
	end

    Ovsem pri stisku 1, mi to pouze zobrazi ten napis, ale
    kanal se neprepne.

3. Vubec mi nefunguje irxevent, ani nevim jak to jednoduse
   debugnout. Emulace mackani klaves nedela nic. Co s tim?

Diky za pomoc!

BruXy