Dotaz na testovani v skriptu

Ing. Martin Hankovec martin.hankovec na ceskearchivy.cz
Pondělí Září 24 07:11:05 CEST 2007

Microsoft--http://www.vcnet.com/bms ]
> "Resistance is futile. Open your source code and prepare for
assimilation."

Jak jsem se jeste nekde docetl, zalezi zrejme silne na tom, ve ktere casti
prikazu se ono "2>&1" vyskytuje. Pokud je to na spatnem miste (coz byl
nejspis tento muj pripad), tak to chybovy vystup sice presmeruje (takze se
neobjevi), ale nedostane se to do stdout. Tady je asi trochu komplikace s
umistenim presmerovani kvuli posilani SQL prikazu pres rouru. Neprisel jsem
na spravne umisteni presmerovani, kdy bych stderr dostal v stdout.
Ale protoze skript pana Krause funguje zcela k me spokojenosti, uz bych to
snad ani neresil :-)
Diky
S pozdravem
MH