dvdauthor - skok z menu na kapitolu

Václav Ovsík vaclav.ovsik na i.cz
Pondělí Září 24 13:16:24 CEST 2007

On Sun, Sep 23, 2007 at 03:05:31PM +0200, Ludek Bartek wrote:
> Dobry den,
> nevite prosim Vas nekdo, jak se v DVDauthoru z menu dostat na kapitolu v
> nejakem titulu?
> Podle manualu by melo stacit:
> <dvdauthor>
> <vmgm>
>  <menus>
>   <pgc>
>   <button name="1">jump title 1 chapter 1;</button>
>   </pgc>
>  </menus>
> </vmgm>
> <titleset>
>   <titles>
> [...]

http://dvd.sourceforge.net/dvdinfo/vmi-jmp.html

^ tady je popsano odkud kam lze skakat a cim (jump, call).

Takze z VMG nemuzete skakat na konkretni kapitolu. Muzete ale asi skocit
na titleset 1. Pokud mate jenom jeden titleset, tak dejte prazdy <vmgm/>
a menu si definujte na urovni titlesetu.
--
Zito