Tisk webových stránek na Kyocera FS-1030D

Hana Skoumalova hana.skoumalova na ff.cuni.cz
Pondělí Září 24 15:55:37 CEST 2007

Dobrý den,

mám tu takovou záhadu. V ústavu máme síťovou tiskárnu Kyocera FS-1030D a
tiskneme na ní pomocí CUPS. Když se pokouším vytisknout některé webové
stránky (jako prohlížeč používám Seamonkey), tisknou se mi nesmysly:
zprzněný titulek webové stránky pomíchaný s PJL příkazy pro tiskárnu a
pak už jedou jenom prázdné stránky. Vysledovala jsem, že to dělají
titulky těch stránek, a sice háčkovaná písmena (ale např. "š" nevadí). A
zajímavé je, že třeba japonština v titulku taky nevadí. Napadá mě, že
chyba je buď v .ppd souboru nebo v Gecku - zkoušela jsem i nějaký starší
Firefox a bylo to to samé. Např. konqueror to nedělá, ale to může být
tím, že necpe titulek do záhlaví. Jiné prohlížeče tu nemám, tak nevím,
co dělají ty. Neviděl někdo už něco podobného? Navíc tu tiskárnu máme už
rok, ale tohle jsem pozorovala teprve teď.

Konfigurace:
Fedora Core release 5 (Bordeaux)
Common UNIX Printing System 1.2.8
PPD Version: 8.2 [6-14-2005]
SeaMonkey 1.1.4
--
Hana Skoumalova                Charles University, Faculty of Arts
                                           Institute of Theoretical