OT: smtp.cz

Jan Volešák volesak na aristia.cz
Úterý Září 25 08:09:37 CEST 2007

> A nebo si proste na vlastnim serveru pres iptables ty blbecky uriznete
> pres -d mx.smtp.cz -j REJECT nebo si na dns udelejte fake
> jejich domeny.
>
> Konecne uz vim, k cemu jsou iptables dobre ;-).
> -- Dalibor Straka

...ono to není tak jednoduché. Jsme menší poskytovatel Internetové konektivity. A dost našich zákazníků (min. 3 společnosti) používá smtp hosting u Active24, tedy smtp.cz. Ti zákaznící tam mejí mailboxy pro všechny lidi ve firmě (vím, u firmy s 50 lidmi je to zvláštní). Nicméně, chtějí spolu komunikovat. Již jsem jim doporučil zapomenout na Active24 a nechat si udělat svůj vlastní, rfc respektující, server. No, něco ve smyslu Vašich posměšných reakcí jsem napsal zákazníkovi. Uvidíme jak se k tomu postaví smtp.cz. Takovou doménu a ani neví jak to funguje, že se nestydí.
Honza Volešák