Tisk webových stránek na Kyocera FS-1030D

Hana Skoumalova hana.skoumalova na ff.cuni.cz
Úterý Září 25 11:36:23 CEST 2007

Kilian Igor wrote:
> doporucujem si pozriet
> http://www.openprinting.org/show_printer.cgi?recnum=Kyocera-FS-1030D
> doporuceny driver hpijs

Tak jsem se tam podívala a pochopila jsem z toho, že ten hpijs je pro
tiskárny, co neumějí Postscript. A dále se tam praví:

PostScript option (use the Kyocera PPD file  for PostScript, Instructions)

Já mám PPD file přímo pro tuhle tiskárnu; naopak, když jsem se pokoušela
vygenerovat PPD file na té hpijs stránce, tak moje tiskárna v nabídce
nebyla. Počítám, že tiskárny z nabídky se liší možnostmi, které mají
(kvalita tisku, duplex, šetření toneru apod.), takže se mi nechce volit
naslepo nějakou jinou a doufat, že to bude podobné.

Hanka S.