Zase RAID, trochu jinak.

Breta Benes breta.edvard na gmail.com
Úterý Září 25 17:27:36 CEST 2007

Mame v planu migrovat z PC s Mandrake na SUN Fire X2100 s Debian.
Ten SUN ma dva disky - nabizi se tedy primo moznost RAID1
v tomto pripade jiste HW - kdyz ho ten SUN ma.

Otazky:
Pobezi tam tedy ten RAID1 - jeden disk odejde. Co dal?
To bychom meli mit "v supliku" treti identicky disk a ten
vadny vymenit a pockat na dozrcadleni?
Nebo to muze dal bezet po delsi dobu v degradovanem stavu?
Tedy po dobu nez si u SUN koupime disk novy?

Ptam se proto, ze jsem na FreeNAS simuloval vypadek disku
v mirror - a dokud jsem mu tam nedal jakoby "novy, dobry",
tak se se mnou z venku /SAMBA/ odmital vubec bavit.

Diky predem vsem za info, zkusenosti, napady, ....

Breta, ex-VMS-ak.