OT: smtp.cz

Jan Volešák volesak na aristia.cz
Úterý Září 25 17:54:41 CEST 2007

> Dobry den,
> aby nedoslo k mylce, tak sice vim jak to funguje, ale jiz
> nejakou dobu
> nejsem spravcem.
>
> Neni potreba povolovat zadnou relay. Sledujte:
>
> 1) zakaznik odesle jeden email na padesat adresatu pres vas
> smtp server
.
.
.
Tak tady jsem možná trochu mimo mísu.
Celé je to tedy tak, že když píše zákazník svým kolegům do To: tak se to rozjede již u mě, kdežto kdyby psal do Cc: dojde to celé až k na cílový server jako jedna zpráva?
Jestli je tomu tak, tak to jsem opravdu nevěděl. Domníval jsem se, že je to otázka prvního hopu od klienta a pak už se to žene samostatně.
Přiznávám, jestli je tomu opravdu tak, že to by celou situaci zřejmě vyřešilo. Proč na toto tedy smtp.cz neupozorňuje své zákazníky?
Oslovím v tomto smyslu správce a dám vědět výsledek
Díky
Honza Volešák