OT: smtp.cz

horak na icebraker.org horak na icebraker.org
Úterý Září 25 18:15:23 CEST 2007

Dobry den,
vy jste poradne necetl to co jsem posilal - ja NEJSEM zamestnancem Active24.
Uz jsem to tu jednou psal, tak se toho prosim drzme.

A navic se zda, ze vy nechapete rozdil mezi tim co si zakaznik
zaplatil a to co opravdu chce vyuzivat.

Zakaznik by rad pouzival co nejvic, ale na to samozrejme nema dost
penez a dokud nedela problemy a chova se slusne, tak at si dela co chce.

Za mych postovnich dob existovalo dokonce nekolik zakazniku, kteri
nemeli nejdrazsi modely, ale presto odesilali hromadne obchodni emaily
svym zaregistrovanym zakaznikum radove po desetitisicich adresatech,
ale delali spravne, takze nikdy nebyl duvod je blokovat.

Na druhou stranu jsme obcas museli zablokovat i VIP klienta, jelikoz
posilal takovej marast, ze to proste neslo prehlidnout a navic tim
omezoval sluzby ostatnich zakzniku.

Tohle vubec neni o volnem trhu - volny trh je to, ze kdyz se vam to
nelibi a neumite se chovat slusne, tak bezte jinam, protoze tady jsou
jenom slusny lidi - treba prave jako puvodni tazatel, ktery se tu neco
naucil, poucil se a preda to dal svemu zakaznikovi.

Tohle je o znalostech, zkusenostech, ale i vuli se neco ucit a delat
svoji praci poradne a setrne, aby mne to moc nestalo a zaroven jsem
tim ziskal co nejvic.

Tim toto vlakno pokladam za uzavrene a preji hezky den,
                 Jan Horak.