aticonfig selhal

Ing. Karel Babka dekls na dekls.cz
Středa Září 26 03:23:18 CEST 2007

Zdravím,
mám ATI Radeon X1650Pro, stáhnul jsem ati-driver-installer, spustil v režimu Automatic, pak v konzoli aticonfig --initial
X zkončí na to, že nenajde /usr/share/ati/fglr.so
Znovu jsem spustil aticonfig, tentokrát v režimu Custume, zatrhl všechny tři volby (instalace driveru, kernel modulu), ale bezúspěšně.
Zkusil jsem ještě system-config-display a vybrat driver fglr, ale po startx system zatuhne.
System je fc7
Poradíte?
Díky

--
Ing. Karel Babka                +420 373 73 03 40
fa Dekl&syn                     +420 606 26 87 46

!DSPAM:46f9b46227941101016031!