centralni uloziste pro Syslog-ng

michaels na centrum.cz michaels na centrum.cz
Středa Září 26 08:44:22 CEST 2007

Ahoj,

Tak nějak bádám, jak a či vůbec realizovat násleudjící.

U zákazníka sbírám syslog zprávy z Cisco pomocí syslog-ng a dávám to do MySQL
tabulky. Chtěli bychom mít všechny logy z Cisco prvků asi od dalších 5 zákazníků
u nás na serveru.

Podmínky:
- 99% zákazníků nám dá přístup do internetu přes M$ ISA a ještě to je s
autentikací
- zajistit nějak buffrování v případě nekonektivity na náš server.

Napadlo mě pro šifrování použít OpenVPN, který by měl projít i přes ISA proxy,
ale pořád mě nenapadá, jak vyřešit to buffrování, pokud bude náš centrální
server nepřístupný.

Řešil jste někdo něco podobného?

Vím, je placený syslog-ng PE, ale to je až poslední řešení.

Díky
--
  Michal TALMAN