[Fwd: Re: Tisk webových stránek na Kyocera FS-1030D]

Hana Skoumalova hana.skoumalova na ff.cuni.cz
Čtvrtek Září 27 23:34:00 CEST 2007

l.vlcek na noel-plus.cz wrote:
> No, nevím, jestli to už není mimo mísu, detekoval jsem podobný
> problém. A nejenom ve firefoxu, taky třeba v thunderbirdu. A nejenom
> na téhle tiskárně, ale na všech modelech, které ve firmě máme.
> Zjistil jsem, že to dělají výše zminované znaky v názvu tiskové úlohy
> v CUPSu. Možná by stačilo přesvědčit thunderbirda a firefoxe,
> případně další, aby "odčeštili" název tiskévé úlohy...

Už jsem to hlásila jako bug v SeaMonkey, tak s tím třeba něco udělají.

> Dotazem u místního distributora těchto tiskáren, firmy Janus, jsem
> zjistil, že nemají o problému ani potuchy. A řekl bych, že je to
> ještě trochu horší, oni podle všeho ani nemají potuchy, že nějaký
> linux existuje. Nicméně přislíbili, že zatlačí na výrobce...

Potuchy mají, když jsem se jich před koupí ptala, jestli to bude
spolupracovat s CUPS, tak asi po čtyřech forwardech našli někoho, kdo mi
poslal PPD soubor (i s celou historií, jak ten můj dotaz bloudil po
firmě :-)). Asi jim zkusím taky napsat, aby viděli, že to vadí víc lidem.

Hanka S.