Smazani prvnich 5 MB ze souboru

Jan Cervenka witko-comp na volny.cz
Pátek Září 28 20:18:24 CEST 2007

Dobry den,

rad bych se zeptal nekoho zde v konferenci,  jak uskutecnit %SUBJ%,
Abych rekl, na co to potrebuji - pomoci programu getstream streamuji data z
DVB-T karty. Ta potom nahravam pomoci programu wget. Bohuzel na zacastku je
rozsynchronizovany obraz a zvuk, po cca 30 vterinach se to srovna (program
VLC a mplayer). Doufam, ze se to srovna v tom souboru a ne , ze si to
zesynchronizuje ten mplayer sam.
Proc to chci - protoze mpeg2 zabira na disku moc mista a ja bych to rad pomoci
ffmpeg2theora prevedl a zkomprimoval. Tento program sice ma volbu --sync -
ktera pracuje presne tak, jak si predstavuji , ale zase jsem nenasel editor
na theora soubory ( a pokud pouziju avidemux, tak se to rozsynchronizuje tak,
ze uz to ani ten ffmpeg2theora neda doporadku). To zas potrebuju na
odstraneni reklam , spatnych zacatku a koncu.

Tusim, ze k tomu by slo pouzit program dd , ale tahle poznamka se mi nejak
vytratila.

Poradite nekdo?

Dik
 Honza.