RE: HELP Cent OS 5 Se zbláznil a žere mi packety

David Michal dmichal na altien.com
Středa Duben 2 10:29:28 CEST 2008

> odstrihava
> nevypada

Jenom nastrel. Nemuze byt problem ve switchi (prip. hubu) ?
Jestli linuxbox predtim bezel nejakou dobu a pak beze zmeny konfigurace se deje tohle tak bych zkusil projit i ostatni prvky site.
David